Policajný štát alebo Prečo 650 eur! ! !

21. marca 2016, tattuamiasi, Nezaradené

V piatok večer pri sledovaní mega shou na STV 1 ,,ČO JA VIEM´´ ma zaujala odpoveď na jednu z mnohých otázok ,ktorá znela ,Aká je pokuta pre cyklistu pod vplyvom alkoholu v SR? Odpoveď bola pre mňa viac než len šokujúcou ,650 eúr!!!
V momente mi prebehlo hlavou tisíce odpovedi ale hlavne otázok , ale jedna vo mne rezonuje do teraz. Kto je zodpovedným za výšku tejto pokuty? No a z nej sa odvíja cely môj myšlienkoví pochod a množstvo otázok tykajúcej sa tejto ,podľa mňa absurdity ,samozrejme na Slovensku nie len tej a to nie len v prípade pokút ,ale rôznych reštrikčných zákonov ,ktoré zneprijemňujú život občanom v tomto štáte. Strašne rad by som videl ,,odborníka´´,ktorý stanovil výšku pokuty pre cyklistu pod vplyvom alkoholu a mohol sa ho spýtať z čoho vychádzal. Kde bola vlastne jeho odbornosť a empatia k cyklistom ako ,takým ? Či vôbec pozná zloženie cyklistov a ich socialne zloženie? Lebo si povedzme pravdu a pýtajme sa,kto najviac používa dnes bicykel. Nuž ,ja si myslím ,že poväčšine len obyčajní ľudia ,ktorí majú minimálne mzdy a množstvo dôchodcov ,ktorí si prídu na nich na jedno ,dva piva , sú zároveň najpočetnejšou voličskou základňou strany Smer. A tak mi pripadá toľko medializovaná výška pokuty,850 eúr v hotovosti , pre nezodpovedných vodičov,ktorí pernamentne porušujú dopravné predpisy tak,ako výsmech a pľuvanec do tvári tých,ktorí sa najviac bijú do pŕs a na ich politikov nedopustia! Ale skúsim isť ďalej a pýtam sa najkompetentnejšieho z najkompetentnejších kto určil výšku pokút za nevykonanú STK a EK vo výške 165 eúr za jednu a to tak isto aj na výšku pokút za nezaplatenia dialničnej elektronickej známky ,ako aj adresáta ktorý s úsmevom na tvári zabudol do elektronického mytného systému ,,nabiť´´ možnosť zakúpiť si jednodňovú alebo troj dňovú elektronickú dialničnú známku pre jeho voličov,ktorí sa už iste nepotrebujú voziť len tak bez cielne a z recesie. A vôbec prečo v ramci ani jedného Socialného balíčka sa neobjavila možnosť pre jeho voličov ZADARMO užívať dialnice v ramci celého Slovenska?! Veď ,keď ZADARMO tak ZADARMO alebo prečo len s pardonom pred voľbami ako v prípade pokút za STK a EK?